پاسخ به پرسش‌های متداول

پاسخ به پرسش های متداول

 

سوال 1 - چه زمانی طول می کشد تا سفارشات ما ارسال شود ؟

پاسخ : در قسمت معرفی هر کالا زمان ارسال آن  درج شده و قابل مشاهده است .

سوال 2 - آیا  تعویض کالای خریداری شده امکان پذیر است ؟

پاسخ : امکان تغییرات در سفارش تنها قبل از ارسال سفارشات , با تماس با واحد پشتیبانی میسر است ؛ پس از ارسال کالا امکان تغییر در سفارش وجود ندارد.

سوال 3 - آیا  می توانیم وجه سفارشات خود را در موقع تحویل کالا پرداخت نماییم ؟

پاسخ : همزمان با تایید سفارش , برای برخی از کالاها امکان پرداخت در دو مرحله برنامه ریزی شده است ؛ مشتریان محترم میتوانند نسبت به انتخاب پرداخت دو مرحله ای اقدام نمایند.

سوال 4 - در صورت مغایرت کالای ارسالی برای ما , با سفارش ثبت شده چه کنیم ؟

پاسخ : در صورت اطمینان از مغایرت بایستی با حفظ آرامش خود و اطمینان از رفع مشکل به وجود آمده توسط فروشگاه , حتما از بازکردن بسته بندی نهایی کالاهای دارای مغایرت اجتناب نموده و مراتب را به صورت تلفنی و یا ارسال تیکت پشتیبانی , حداکثر ظرف 24 ساعت از زمان دریافت کالا به فروشگاه اطلاع دهید ؛ همکاران ما جهت رفع مشکل اقدام می نمایند.

سوال 5 - در صورتیکه کالای ارسالی برای ما دچار آسیب های جدی مثل شکستن و ... شده باشد تکلیف چیست ؟

پاسخ : بایستی از تحویل کالای معیوب خودداری نمایید و در صورتجلسه تحویل کالا به صورت دقیق علت عدم تحویل کالا را قید نمایید و سپس مراتب را در قالب تیکت پشتیبانی به فروشگاه اطلاع دهید.

 

کاربران محترم با استفاده از فرم ذیل میتوانند علاوه بر نظرات و پیشنهادات خود سوالات خویش را نیز ارسال نمایند.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.